Back to Question Center
0

Semalt Expert Shares A Guide to Excluding Search Bots and Spiders From Google Analytics Reports

1 answers:

L'annunziu di Google Analytics chì cuntenenu u trafficu di u web hè un vantaghju per un patrone di u situ web. In ogni modu, pò ancu esse una battaglia senza finta trà u bonu è u male. Alcune di u pòpulu pò esse chjappi da u fattu chì qualchì parte di e datu di trafficu di u rapportu Google Analytics hè di robbi. I robots è l'aranci lineali sò sottu à i rapporti di scurazioni di dati in GA. Anu pussedenu u pudè influenzà a manera di e dati chì si pò esse preghjudiziu à a salute di a campaña di marketing è e decisioni successivi.

In ogni casu, i prupietari di u situ ùn devi micca troppu perchè perchè ci hè un modu di detteve è falesa di u trafficu generatu da armi è botti. U significatu di chì l'infurmazione offruta da Google Analytics serà più affidatu dopu l'implementazione di questa cumpitenza. Ùn ci hè micca una certa manera di prevene un puzzicheghju ricumentu da alcuni un situ web. Ancu cusì, ci hè un modu chì l'utilizatori puderanu escludiri i puzzicheghju è ricercà u trafficu di u votu da i rapporti. Un grande percentualità di sti bots sò sottumettecible à sti mètudi.

Dopu a guida di implementazione da Jason Adler, u primu espertu di Semalt , unu pò aghjunà u valore è a fiducia di u numeru alternativu di visiti registrati .

Aduprà l'infurmazioni da un rapportu gratuitu bagnu face più trustworthy. Inoltri, permette à u patrone à validà a plataforma di visitante. U piccu è di l'abate diventanu è chjaru in i graffiti creati.

A Google Analytics utiliza JavaScript..Era difficult for search and spam bots per crawl JavaScript. Quandu a tecnulugia cuntinua a evoluzione, sò i bò di i prufettori. Avà, i puzzicheghji spatti ponenu vulnerabili in JavaScript cumu per fà per l'infurmazioni. Ci sò parechji btoti chì Google Analytics tinnanu di l'analisi. In ogni casu, ci hè ancu un bonu numaru di elli chì benefentenu i siti websites sparaci è i servitori di rompi, u significatu chì anu da esse rinuminatu ancu in i dati analitici.

Cumu fora di u Bots Engine in Google Analytics

Avà hè pussibule filtrerà a dati di trafficu à un situ web, per vede quale elli hè di l'attività umana naturale è quella chì vene da u puzzicheghju è di i bots di ricerca. U putere di fà questu quì si trova in a funzione per escludiri tutti i viaghji di i botti è l'aranne cunnisciuti. Hè una casella chjappata in a secunna amministratore in GA.

Scagghi à seguità per escludiri tutti Motte cunnisciutu è Spiddi

1. Crea una "teste" vista in u Google Analytics

Permette à l'utilizatore per fà i cambiamenti chì vulete à mantene l'integrità di e so dati originali in a vista maestru. Hè ancu dinò una fonte di paragione per chì u patrone pò identificà i cambiassi chì succedenu dopu chì l'esclusioni hè stata postu. Cù risultati sodicati, smintevi micca i botti da a prima vede.

2. Eliminate Bots e Spiders

Navigate à a securità di amministratore di l'agenzia Google Analytics, sceglienu i paràmetri di vede u verificate l'opzione per escludiri tutti i pussibilità di i botti è di i ragii. Dopu finalizatu questu, u trafficu hè issa liberu di tutti i travaglii di ricerca è di u puzzicheghju, chì facenu più faciule è più chjaru per riportà à u trafficu umanu .

3. Annotate nantu à Google Analytics

Cridate annunzii in i grafichi GA per piglià qualchì nota di qualchì pagana di trafficu dopu l'implementazione di l'esclusione di u trafficu.

A conclusione

unu pò avè notte i catali di u trafficu, chì tutta dipende di a quantità di trafficu generatu da i botti. A vista di teste è a vista maestru vi aiuterà per esse chjappu induve u trafficu di u minimu di facenu rapportà più affidabile.

November 28, 2017
Semalt Expert Shares A Guide to Excluding Search Bots and Spiders From Google Analytics Reports
Reply