Back to Question Center
0

Semalt Expert On The Blockage Of Russian Spam De Ricerca De Google Analytics

1 answers:

Spammers sò sempre in modu di sviluppu novi tipi di spams chì attaccanu Google Analytics. Avà, hè statu un ingaghjamentu di spamatori di u RUSSIA cù i spammers piglià u so tempu per sviluppà i puzzimi chì cumparera u trafficu. Ci sò quattro tippi principalu di pruposti chjamate: Analytic, Crawler, Legit bots è Search spam

Avanza à i prublemi invidievii da l'espertu impurtante da Semalt , Alexander Peresunko, è stà sicuru fora di u spidore di ricerca.

Spamamentu analiticu

Sò ancu cunnisciuti per riferenzi ghost. Ancu s'ellu ùn anu visitatu u situ, anu vistutu in l'analítica mentre spamando l'ID di Google Analytics. U spamming hè in modu aleatu è hè fatta à invià l'usu di l'usu in l'obertura di i siti di ricerca. Sò più sò di origine russa.

Spamatori di crawler

Queste sò u tippu di spams chì sò carattarizati da a so caghjà ruscelli nantu à l'articulu per cullizzioni d'Internet. Hè cunsigliatu per esse avè visitatu per quessa di i so ammi di virus, per quessa devenu esse blockatu. Esempiu di spams di rilazzioni è buttuni pustusi per u situ.

Legit Bots

Ancu persunalizati legatimi ùn sò micca cunnisciutu in analitici, anu circunate à spider in u cuntenutu in una vulintà di mostrar in search engines.

Search Spam

Quessi risposti ùn viaghjanu micca in u web, ma invece ping analytics account in un tentativu per spamà i so miri. Ricerche spamera ponu esse filtrati per prevenzione di esse pruvucati à u cuntestu di analítica.

E misuri di cuntrollanu l'spam

Ancu spumi parveni à ligà à i siti web, i spams rusulini ùn viaghjanu micca realmenti i siti chì sò vede. Questa siguenti hè una lista di certi di i ligami spissivi più cumuni à dì:

  • hulfingtonpost.com
  • 7makemoneyonline.com
  • cenoval.ru
  • pricereg.com
  • darodar.com
  • economia.eu
  • Canta U Populu Corsu..com
  • riccioitaliana.com
  • buttoni di navigazzioni Web
  • ilovevitalità.com

A maiò parte di queste ligami ùn anu micca à u situ web per mezu di l'utilizatori, ma invece visitate l'identità di l'utilizatore di l'utilizatori Google Analytics. I so linksete fussinu nantu à risultati analitici chì tempt l'utenti di Google per visità i so siti. Esempii di tali spams sò darodar è ilovevitality.com. Ancu l'ispondi ùn anu visitatu u situ di l'utilizatore, hè impreszificatu per ubligalli di vede nantu à i risultati Google Analytics. I ragiunarii di u bisognu di bloquei spams sò:

  • i. Hè vitale per avè infurmatu precisu annantu à u nùmeru di persone chì viaghjanu in u situ, affinchendu l'analisi efficace. Sta informazione hè impurtante per a determinazione di u riticola è a presenza di spams faciule datu recullati per l'analizazione imprecisa.
  • ii. A prisenza di i Spams affettanu nanzu à l'avance di i search engines. L'esistenza di spammers chì sviluppanu continuamente novi tipi di spams necessanu l'esistenza di l'impresi com'è Misfit per cumbattà u vitu è ​​facenu u ghjiru di u picculu affari beddu
  • .

Spams riferimenti ponu cummattutoghji utilizendu a lista di verificazione TL:

1. L'uttellu di filtrazione hè stata utilizata per prevene bots d'esse un cuntrastu di Google Analytics cliccando nant'à "Vede u risposte" è selezziunate l'opzione "filtrazione" .

2. Tuttu l'URL di Spamagghulu Spagnolu avissiru esse filtrati agghiuncennu à a lista di l'exclusionazione di ricerca inclusa l'opzione di filtri privati.

a) In u casu di i rimborsu di u repertoriu, visitate u cuntu Google Analytics è sceglite l'uttellu "Filter" .

b) Sceglite u "New Filter" option and input the domain name

c) À u tipu di filtru, sceglie l'opzione customizata è sceglite l'opzione di Riferimentu .

d) Indiè u URL precisa chì vo vulete cuntrollà à u "Filter Pattern" .

e) A prucedure d se deve esse realizatu per u stessu domenu ma in u "Filter field" option deve fate clicate u nome di l'ostende.

f) U stessu prucessu s'apica a spamatura di ricerca solu chì "U campu di filtru" deve esse rimpiazzatu per "Terminu di campagni" è u patronu hè a versione legibile verbatim.

3. Hè ricordu di u rapportu hè fattu per Google se ci sò suspetti di codici maliziusi .

November 28, 2017
Semalt Expert On The Blockage Of Russian Spam De Ricerca De Google Analytics
Reply