Back to Question Center
0

Semalt Expert - Cumu fà i vostri cumpagnie sèntenu è evite micca malware

1 answers:

Avemu cunnisciutu di fattu chì a maiò parte di e scole ùn anu micca insignà à i zitelli di manera di stà sicuru in Internet è per esse di malware è virus. Forsi, hè impurtante per cumprendre a significazione di a tecnulugia in tecnulugia in a nostra vita è à esse capace à prublemi di prublemi tecnulugia. Per questu, avemu bisognu di insignà i funderii à i nostri zitelli. Inutili, ùn ci hè bisognu per noi di ottene u successu.

Ryan Johnson, u primu espertu di Semalt , cumprà a so sperienza è spiccifica cunsiglii utili per i vostri figlioli per stà sicuru in Internet.

Quandu i nostri ziteddi passanu u tempu nantu à Internet

Prima di tuttu, avemu averia familiarizatu cù cumu i nostri ziteddi passanu u tempu nantu à a reta - best long term care insurance in california. A nanzu question è comu pudemu aiutanu à capisce u malware è cumu per liberà. Pudemu aiutà à sviluppà una cumprinzioni di u malware è i virus, furniscenu cum'è assignimenti periudi. Hè u debitu di i nostri tuturi per furnisce i zitelli cun assignazioni informatii è aiutanu à risolve e dumande.

Scritti cun ipiettivi pertinenti

Una quantità maiò di vidempi in viaghji informati sò dispunibili nantu à Internet..Hè veru chì a maiò parte di i video anu dirigutu versu l'adulti, ma questu ùn significa micca chì i nostri zitelli ùn puderanu micca benefiziunali. Parechji video di YouTube cuntennu a ghjente assai di cumu fà di adjustà a so paràmetratti di sicurità è a manera di scaricamentu d'appressu à l'utilizatori è di i ghjucati nantu à una basa persunale. Cusì, hè u debitu di i nostri genitori è i duttori per piglià i zitelli bisogni utili in u centru di classi è capacità mentale. A più reculsa, aghju trove parechje novi nantu à i minaccii internet. Pudemu ancu fà sparte in questi pezzi incù i nostri zitelli per ch'elli ponu leghje è amparanu novi cose.

A presentazione PPT

Sì, hè veru chì aghju usatu e presentazione PPT per insignà à i mo figlioli assai assai di a sicura è di a sicura. U primu puntatu hè di avè ricuperà assai i pùbliche e pratiche PPT per u malware è i virus è cumu per liberà di elli. Quandu anu passatu per u materiale furnitu, u prossimu passu hè di dumannarà parechji duminii per verificà s'ellu avete amparatu tutte l'elementu o micca. E persone chì crèdenu chì i so figlioli sò sicurizei mentre a surfari l'internet o usanu e media sociale fate un grande sbagghiu. Ci hè assai cose chì avemu bisognu à a nostra attenzione, è di sicuru, avemu da trasfirimentu a sapienti à i nostri picculi per u so avvene seguru è sicuru. Per i zitelli à sotto sette, pudemu truvà versione di libretti di stampa chì anu relative à virus è malware. A traversi sti libbra, pudemu insegni a preparazione per i futuri è cumu per assicurà a so safety in Internet.

Cumbresioni

Quandu si tratta di viruses è malware, l'adulti è i zitelli bisognu à amparà i fundamenti. Per ognunu, a sicurità online hè unu di i prublemi maiò di queste ghjorni. Se ùn avemu micca attentatu à u software di antivirus è di i prugrammi anti-malware, avissimu riscattu perde per tutti i nostri dati è i mudelli sensittivi. A listessa cosa deve esse studiata à i nostri zitelli. Mentre utilizà e media social, deve esse verificate chì i so perfinu è i password ùn sò micca pirate. Allora, i duttori devenu organizà e preparazione extra per i zitelli par cunferenzii nantu à malware è virus.

November 28, 2017