Back to Question Center
0

Semalt Expert: Cume a Mandat Darodar Da Google Analytics

1 answers:

A Google Analytics riporta una quantità numerosa di siti per esse micca genuine è affidate. Unu di quelli hè Darodar.com; i rapporti recenti revelenu chì ùn hè statu micca mandatu di visitori veri à i so siti web clientali. U significatu chì u prugramma di ricerca di keyword ùn hà nunda di fà cù l'autenticità chì hè un robot chì cunta cù i vostri statìstichi incorrectamente.

Se verificate e paràmetri di i vostri Google Analytics in tutta a sección di ricerca, observate chì a riferazione di Darodar.com hè questu per dannu u vostru situ è ​​u rapportu d'Analytics. In tutti i rapporti, Darodar amrughje un novu visitore chì venenu da una nova IP, è a tarifa per i ribelli hè u centu per cente, chì hè una preghjudizione maiò per i webmasters. Avete ancu avè chì u Google avete i lista negra di u Darodar è di tutti i servizii assicurati cun ella. Allora, a cunclusione sò servizii cum'è ste ùn deve esse micca utilià durante a implementazione di u vostru situ web.

Max Bell, u Semalt U Manager di Successu di Cliente, dici chì hè veru chì Darodar manda i so clienti uni pochi visitori per u mesi, è tutti sò referenu..A maiò parte di i visitanti sò falsi; però, pudete calculà u numaru tutale di vede unichi in u vostru nomu è ùn deve esse micca dipenditu nantu à i rapporti da Darodar. Hè impurtante ancu micca di basta di i so visiti cum'è sò tutti micca reale. Sè vo avete utilitatu servitori bloguali ospiti, cum'è Blogger è WordPress, allura hè faciule simplu per ubligatoriu di Darodar. Per questu, avete aduprà u vostru servitore da riceve u trafficu da ellu è altri siti simili.

A riduzione di Darodar ùn puderia micca esse simplicemente

Hè veru chì sguassà Darodar ùn hè micca cusì faciule. Avete avutu a cura di assai cosi. U primu passu hè di log in u vostru contu Google Analytics è verificà a sección di admin à u cantonu ghjustu. U passu prossimu hè di creà filtri o situate i filtri chì sò prisenti in u cantu righitali. Se ùn avete micca criatu i filtri, avete da creà è avete accessu tutale à a parti amministrativa. U terzu passu hè di cliccà l'opzione di novu filtru è deve fà creà filtri customizati in i dades di Google Analytics. In u principiu, tuttu questu avarà da pocu tempu, ma quandu stabilisciute è creanu una serie di filtri, seranu facilitatu da voi per esse visite uniche in u vostru situ web. Pudete cambià qualchi campu nantu à ciò chì vo avete fattu. L'unicu scopu hè di disabilitate Darodar è i so vede chì puderanu avè incursu in u filtru di u filtru. Quì avete da esse da bluccà è cliccà nantu à l'opzione di salvà a mantene tutte sicurezza salvata. I vostri filtri pigghiarete qualchì tempu per esse direttu. Ùn bisognu micca chì tutti queste passi sò impurtanti. Se avete ricevutu tràfficu falzu è ùn sapianu nunda di e vostre statistiche, tandu avete bisbigliate l'indirizzu IP da quandu avete creatu certi filtre. Tuttu chistu vi assicurà chì u vostru situ web ricecu visitati veramente umani è veri ancu quandu sò solu qualchi numeri. Per più d'aghjurnamentu, avete bisognu di cuntrollà à u nostru situ web è leghje i nostri articuli novi .

November 28, 2017
Semalt Expert: Cume a Mandat Darodar Da Google Analytics
Reply