Back to Question Center
0

Luna Malware Has Attacked Your Linksys Router? - Semalt Knows How To Rectify This Problem

1 answers:

Ci hè un attacu di malware da u nome "a luna" chì attaccà i router tradiziunali cum'è u Linksys. Stu malware hà a pussibilità di cumpressione u statutu di sicurezza di l'ordinateur è di scaccià u nivellu d'utilizatori.

Lisa Mitchell, u Semalt Client Success Manager, dici chì i router Linksys, è ancu i so punti d'accessu wireless, sò sottopizi a sta vulnerabilità è questu puderà fà u vostru situ web o clienti incù una gran perdita perchè di fraud internet

La Luna Malware

A Luna malware pense u so putinziali da a strada chì passene l'autentificazione. Hè pussìbule di cuncede senza avè u pussessu di i credenti amministrativi. Finu à affruntà l'infizzione malware, u Router Linksys accupa u carrughju u portu sanu cù numerosi porti 80 è 8080 trafficu di santu. Ci hè un ingaghjamentu in arcuni attivitati di dati prufessiunale, facenu a vostra cunnessione di Internet a lentilla I cumpunenti pò piglià l'infezzione troppu ancu a so mani è a CPU rendimentu lento

Comu impediscenu a Luna Malware

A luna malettu cumpliceghja a sicura di a cunnessione internet. In u risultatu, hè sempre essenziale cumprendi un procedimentu o criticu per ridivandu di sta infezzjoni da u router. Ci sò un pocu passi chì a ghjente pò seguità per scumpressate:

  • Accede à a basa di a ricerca di u router. Hè impurtante di visità u so situu è acquistà infurmazioni, cum'è u mudellu, u numeri di seriale, l'IMEI è dinò altre infurmazione pertinente..Certi routers anu una ligata à u spinu di u so panel.
  • Assicuratevi chì u vostru Router Linksys tene l'ultimu firmware. In casu à ùn esse, realizazione di una updating over-the-air o firmware flashe puderà risolve questa. A cumpagnia di Linksys mantene a l'aghjurnamentu di u firmware per purtà contru di parechji tecnulichi di pirate chì ponu penetraru.
  • Andate à a tabulazione amministrale. A pesta amministrazione hè nantu à a righione di u rightu da vicinu à a scrittura di versione di firmware. Per avè l'ultimu firmware, cliccà sta tabulazione per passà à u passu prossimu. Assicuratevi chì in a casella di l'accessu à gestione remota, u verificatu ch'e aghju stabilitu à "disattivatu"
  • Da questu puntu, clic a la tabulazione Seguretat. Questu staghje hè duvere alcuna flexibilità per persunalizà qualchì misura di salvezza di u vostru router. Verificate l'opere di i filtri l'uttenimenti d'Internet Requests. S'ellu hè digià in a selezzione, pudete lascià questu modu. Alcuni di l'ultime firmware d'Linksys anu sta scelta per difettu.
  • Guardà i paràmetri di u router. Dopu avè salvatu a cunfigurazione, hè necessariu di putere off the router. Per fà quì, unplug it from the source of power and plug it back in. Di cunsultatu, u router borra u cache. Hè scaricata ancu di u malware chì puderia esse in u so operazione.

Cumbresioni

A presenza di malware in u vostru router pò ancu fà a sicurità di a vostra sapè cumerciosa. Hè bisognu à verificà chì u vostru router Linksys hè tutte di virus. Arcuni di e manere di dettaziu è di pulverizza u malware da stu router sò in stu ghjurnalettu. Per rinvià u vostru router è cuscugliate u cache, restituisce averà pussibule alcune un malware. Pudete cuntene l'experientii di navigazione per esse seguru è di fà a vostra rete di cunnessione in Internet .

November 28, 2017
Luna Malware Has Attacked Your Linksys Router? - Semalt Knows How To Rectify This Problem
Reply