Back to Question Center
0

7 Passi Di Semalt Per Protegisce u vostru WordPress Site da Virus

1 answers:

WordPress hè unu di i plataformi di gestione di u cuntenutu più famusi è più largamente usati. A lot di persone ci dà preferitu più preferitu chì Blogspot o un altru portale di gestione di cuntenutu. A ora d'oghje, WordPress hè utilizatu da milioni à milioni di persone per u mondu. Da i siti di una sola pàgina à i grandi siti corporativisti, i principali affareci è l'imprese multinazzjonali scelta WordPress perchè è faciule d'utilizatori è prupone assai di funzioni. L'experti in tecnulugia chì l'attuali basati nantu à l'internet anu aumentatu in numeru in i tempura recentemente. Perchè WordPress hè a pratica megliu è più famosa, assai pirdevuli anu sviluppatu modi per attaccà i so utilizatori è runau a so informazioni persunali.

Ùn ci hè micca sbagliatu di dì chì avemu face assai di prublemi mentre gestione i nostri blogi o i siti di i clienti. I numeri come in forma di SQL, Injezzione di link, caratteri cumuni è oculeti, Javascript issues, Blackhole sfruttu è Codice PHP.

Ryan Johnson, u Manager di Sales Manager di Semalt , hà parlatu in l'articulu di i passi per securitate u vostru situ web per WordPress in malware è virus in alta rigioni .

1. Update everything

Unu di i modi più comune è più faciule per i pirate di u situ hè di scuperta a vostra infurmazione si ùn avete micca aghjurnatu u vostru sistema operatu è i programas antivirus. I siti per WordPress sò deve esse aghjurnatu nantu à una basa regula per esse sicuru chì avete una forte comunità è pò detectar i virus è malware possibles. Una volta chì u vostru sistema o un situ web hè culpritu, avete da esse cunsigliatu d'aghjurnà u vostru situ di WordPress cù a nova versione è installate i ultimi plugins.

2. Elimine a dirita "admin"

Per eliminazione di u cuntu adminu, pudete esse impussibule per i pirate di u vostru robba persunale. In WordPress, ùn hè micca cusì difficili per sguassà quessa. Pudete, invece, accede à altri nomi o nomi di usu in lignu solu à l'admin..'Sempre devi esse elettu unicu unicu è ignuritu per logu in u vostru situ web.

3. Verificate i vostri permessi di scrittore è cartafiche

Se u vostru permessu di scrive à u 774, hè un segnu chì i pirate sò pruvate à arrubà u vostru situ. Cusì, pudete avè definitu à u 644 o à u 755 prima un pussibuli prima ch'ellu sia tardu è perde u vostru accessu à u vostru situ web o blog di WordPress.

4. Sempre amparate u wp-config.php

Hè un unicu tipu d'archivi chì ci deve esse chjucu perchè i pirate poni truvà u situate in siconde. Per automaticamente, ghjè prisente in un cartulare in u vostru WordPress. Puderete trasfirià da un locu inseguru à un cartellu seguru chì WordPress viaghjerà automaticamente a so situazione .

5. Aduprate e funti fugliali di i vostri plugins è i temi

Ùn avete mai scaricà è installate i plugins è temi da e funzioni sfarenti. Hè perchè a maiuranza sò cuntene virus, malware è spam bots chì ingressu u vostru WordPress è ponu dà a vostra situazione. Hè per quessa ùn avete micca risicarià u sughjettu di u vostru situ cù temàticamenti è plugins da e funzioni sfarenti .

6. Scrive à u vostru servitore in modu sicuru

Sempre deve esse usate SSH è SFTP in lettu di FTP chì quessi cose à u vostru servitore in modu sicuru. HTTPS hè u modu più famosu è cuncevule per transaccià u soldi è trasferendu schedari nantu à Internet.

7. Backup regularly

Avete da salvà i vostri articuli è dati nantu à una basa regulare. A copia di salvezza di periodu ùn pò micca dà un beneficu. Quandu si usa u vostru situ di WordPress, assicuratevi avè guardatu ancu quessi rùvuti in qualchì parte offline.

November 28, 2017
7 Passi Di Semalt Per Protegisce u vostru WordPress Site da Virus
Reply